Wednesday 3 December 2014

Lost in retinoids

Βασικά καλησπέρα σας. Είναι γνωστό πώς μετά τα 30κάτι, όπως έχει πει και η Κατρίν Ντενέβ, ή θα σώσεις το πρόσωπό σου ή τον ποπό σου. Διαλέγω το πρόσωπο καθότι έτσι και αλλιώς για δυο μήνες που πάμε για μπάνιο τώρα, θα ασχοληθούμε με το ντεριέρ? Ε, όχι. Έτσι απο το 2012 και δώθε με απασχολεί γενικότερα η αντιγήρανση και σε συνδυασμό με το ότι δεν έχω λεφτά για διάφορα μπότοξ, θεραπείες και το ότι είμαι κότα με τέτοια (προσέχουμε ό,τι έχουμε και ό,τι έχει απομείνει με τη μέθοδο DIY), έχω δώσει όλο μου το είναι δοκιμάζοντας κρέμες και σέρουμ. Έτσι το 2012 με βρήκε να δοκιμάσω σέρουμ της Nuxe (κολλώδη και με πολύ αλκοόλ), της Lancome (Visionnaire το ονομά του, αλλά μάπα το αποτέλεσμά του), της Guerlain (το Abeille Royale συγκεκριμένα το οποίο οκ πανάκριβο αλλά το χειμώνα μου έκανε επιδερμίδα μπέιμπι σοφτ), της Bioeffect το EGF, το οποίο ήτανε οκ θεικό μιας ήτανε ενυδατικό αρκετά και άλλα πολλά και μη εξαιρετέα. Όμως σε γενικές γραμμές, δεν κόλλησα με κάτι. Σκοπός μου είναι να βρώ και εγώ επιτέλους μια ''ήσυχη γωνιά΄΄, ένα απάγκιο, μια ρουτίνα βρε παιδί μου, να ξεκουράσω και εγώ την κουρασμένη μου beauty ψυχούλα μου ωρέ αδερφέ. Γιατί ναι, με τόσα πειράματα και τόσα τρίπς στον Χόντο, κουράστηκα.


Όταν βέβαια μιλάμε για αντιγήρανση (αφτερ 35 γίαρσ ολντ) τα πράγματα είναι απλά και στάνταρ - ρετινοειδή και SPF. Μια γνωστή μου δερματολόγος μου τα λέει συνέχεια. Έχει παπαριάσει η γλώσσα της. Οι κρέμες ομορφιάς δεν κάνουν τίποτα. Πάρε ρετινοειδή χρυσό μου. Εγώ ξεπερνώντας τις αναστολές μου, την ρωτάω ένα βράδυ στην Αθήνα. Ε τί να πάρω και αρχίζει να μου λέει έναν κατεβατό. Καταφέρνω να πιάσω το πρώτο που μου είπε μόνο.




Αιρόλ απο το φαρμακείο με 3,30 ευρώ. Εδώ και δυο εβδομάδες ακολουθώ πιστά τις οδηγίες της (μόνο το χειμώνα, μόνο το βράδυ και συνδυαστικά με μια άλλη κρέμα - θα σας πώ μετά το γιατί).

Το κεφάλαιο λέει πώς εάν χρησιμοποιηθούν σωστά τα ρετινοειδή, μπορεί να βοηθήσουν εντυπωσιακά στην αντιμετώπιση της φωτογήρανσης, στην αντιμετώπιση των ρυτίδων κτλ. Υποτίθεται ότι τα βάζεις και ξυπνάς άλλος άνθρωπος. Έτσι και εγώ μετά απο δυο τρείς μέρες. Βασικά, εκείνη την παροιμία που λέει δείξε μου τον φίλο σου να σου πώ ποιός είσαι, την ξέρετε, έτσι? Αν την παραφράσουμε (δείξε μου το μπιουτι ρουτίν σου να σου πω σε τί φάση είσαι), θα έλεγα πώς αν κάποιος μου έλεγε πως χρησιμοποιεί ρετινοειδή, θα έλεγα πως τον γουστάρει λιγουλάκι τον μαζοχισμό. Πώς να εξηγήσω το γεγονός ότι οκ απο δυο τρείς ατέλειες που είχα και που έλεγα, αχ επιτέλους μπορεί τωρα και εγώ να έχω το τέλειο δέρμα, βρέθηκα να έχω κοκκινήσει, να έχω ξεφλουδίσει γύρω απο το στόμα και να ξύνομαι απίστευτα στο κούτελο και όπου αλλού έχω απλώσει την αιρόλ και γενικά να έχω γίνει άλλος άνθρωπος, ΚΑΙ ΟΧΙ με την καλή έννοια (με ρωτάνε πολλοί πχ αν είμαι καλά και τί έπαθα στο πρόσωπο). Γιατί αυτά είναι τα άσχημα των ρετινοειδών - σου κάνουνε τόσο σκατά το δέρμα (συγγνώμη κιόλας) που δεν κάθεται ούτε βάση ούτε παράβαση. Τι να καλύψεις την επόμενη μέρα, τον ακάλυπτο?

Η ξηρότητα δε μου έχει χτυπήσει την πόρτα. Έχουν έρθει τα πάνω κάτω σας λέω και απο εκεί που είχα μεικτό δέρμα, τώρα τρέχω και δεν φτάνω. Βασικά χρησιμοποιώ ότι μάπα βαριά κρέμα έχω και θέλω να τελειώσω (πχ την κρέμα νύχτας του Κορρέ με φλοιό μανόλιας - σικ- που δεν άντεχα άλλοτε γιατί ξυπνούσα σαν λαδωμένος ποντικός, αλλά και την κρέμα ημέρας Genovate της Bioten, την οποία απεχθάνομαι γιατί είναι πολύ πηκτή). Μέχρι λιποζάν βάζω, που δεν έβαζα ποτέ. Κάτι δε παχιά τύπου Eve Lom καθαριστικά που είχα, πχ αυτό της Elemis, μου έχουν έρθει κουτί γιατί με ανακουφίζουν και απαλύνουν την ξηρότητα. Ακόμα και Βιτάμ μπορώ να βάλω αν έχω ξεμείνει απο γαλάκτωμα που λέει ο λόγος. Ακουσον, άκουσον.... (ενώ ό,τι έχω για μεικτό δέρμα, τα έχω αφήσει στην άκρη γιατί με ενοχλούν και με τσούζουν). Εκεί έχουμε φτάσει.

Εδώ όλη η ρουτίνα.....



Δεν ξέρω.....να συνεχίσω, να μην συνεχίσω....αξίζει, δεν αξίζει? Θα δούμε άσπρη μέρα? Θα ξεκοκκινίσω ποτέ??? Θα ξυπνήσω κύκνος?

Εδώ μια παράλληλη εμπειρία μιας νεότερης και πιο προχωρημένης φίλης.

''Ξεκίνησα άλλο ένα διμηνάκι ρετινόλης, αποφάσισα να πάρω μόνο τη ρετινόλη και όχι τα υπόλοιπα. Πήρα τη χαμηλομεσαία συγκέντρωση 7,5%, για κρέμα το πρωί βάζω την Biologique Recherche με μαγιά που έχω και είναι ιδανική (από θέμα υφής - πλούσια και thick enough, προς το παρόν που είναι αρχή με καλύπτει) και έχει μείνει 1/3 οπότε είναι ευκαιρία να την τελειώσω.

Για καθαριστικό, επειδή χρησιμοποιούσα ένα κρεμοαφρώδες και η ιστορία έχει δείξει ότι ρετινόλη και ακατάλληλο καθαριστικό ίσον έντονος ερεθισμός, αγόρασα τη Centella της Kiehl's που είναι ακριβώς. αυτό. που χρειάζομαι. Χωρίς σαπούνι, το χρησιμοποιώ με μασάζ, χωρίς νερό και μάζεμα με ελαφρώς νωπό βαμβακάκι. Δεν είναι φθηνό, 28 ευρώ για 200ml, αλλά το βρίσκω καλύτερο και επίσης μου αρέσει η μυρωδιά του, υφή κλπ. Η σειρά Centella έχει και κρέμα για δέρματα που κάνουν θεραπείες και είναι ερεθισμένα (ρετινόλες, δερμοαποξέσεις κλπ) και μου φαίνεται ιδανική, αλλά κάνει 45 ευρώ τα 75μλ και δεν έπαιζε να την πάρω τώρα, είπα θα τελειώσω πρώτα αυτή με τη μαγια της BR και μετά βλέπουμε.''

Ποιές οι εμπειρίες σας?

58 comments:

  1. Την συγκεκριμένη κρέμα την χρησιμοποιούσα για αντιμετώπιση της ακμής.. είναι λιγάκι δυνατή γι'αυτό την έβαζα μόνο βράδυ!! Η δράση της είναι έτσι ώστε να ξεφλουδιστείς και να ανανεωθεί το πρώτο στρώμα της επιδερμίδας!! έτσι βελτιώνονται και τα σπυράκια και τα σημάδια απ'όσο ξέρω.. :)

    ReplyDelete
  2. την αιρολ την εβαλα περυσι 3 βραδια στη σειρά σε όλο το πρόσωπο, ακόμα και σε πόδι χήνας. επειδη το επόμενο πρωί της πρώτης βραδιας δεν είδα διαφορά (περίμενα άμεσα αποτελέσματα, όπως πχ μετά από μια μάσκα οξέων), αύξαινα τη δόση κάθε μέρα.. ώσπου ...μπαμ! 4η μέρα αρχίζω να ξεφλουδίζω σα τρελή. όπως είπες κι εσύ, δε μπορούσα να το σώσω με τίποτα! δεν έβαζα μεικαπ, οι κρέμες δεν εκαναν κάτι, δλδ συνέχιζε κανονικά το ξεφλούδισμα και ντρεπόμουν να κυκλοφορησω στον κόσμο. δε σου κρύβω ότι είχα φοβηθεί μήπως έκανα ζημιά. τελοσπαντων, κράτησε καμιά βδομαδα αυτό το χάλι και μετά...μπαμ! ΤΟ ΠΙΟ ΘΕΙΚΟ ΔΕΡΜΑ που είχα ποτέ μου . κράτησε για δυο-τρεις βδομάδες και μετά αρχισε να επανέρχεται στα κανονικά του..πχ οι πόροι ξαναεμφανίστηκαν κτλ. δεν ξέρω αν θα το ξαναέκανα. δηλαδή δε μπορώ να κάθομαι σπίτι μια βδομαδα σε μαύρα χάλια , "για να χαρώ" τις άλλες τρεις. αν διαρκούσε ξέρω γω ένα τρίμηνο το αποτελεσμα, ισω;ς την εκανα τη θυσία. αν το ξαναδοκίμαζα, θα ήταν με πιο μικρές δόσεις και συνδυαστικά με λάδι ή κρέμα για να είναι πιο ήπιο σε ενταση το ξεφλούδισμα. επίσης, να πω ότι κατόπιν συμβουλής της προχωρημένες φίλης, αν πεταχτεί κανένα σπυράκι , βάζω αιρολ τοπικα πάνω του και σε 2-3 μέρες ξεραίνεται.
    εσύ λειντι είσαι στη φάση του ξεφλουδίσματος ακόμη? γράψε μας σε καμιά βδομάδα τ αποτελεσματα!
    υγ χαιρομαι που επεστρεψες!

    ReplyDelete
  3. λειντι ντι5 December 2014 at 10:05

    at Claire: ναι παει και για την ακμη. τωρα θα σου πω για ξεφλουδισμα.
    ατ Ματα¨ λοιπον ξεφλουδισα ΜΟΝΟ γύρω απο το σαγόνι, σε κάποια σημεια στη μύτη και λίγο στο μέτωπο. Για αυτό σταμάτησα μετά απο μια βδομάδα να βαζω σε εκεινα τα σημεία. Συνεχίζω να βάζω στα μάγουλα, επειδή έχω σημαδάκια απο σπυράκια. Παιδια δεν ξέρω τι σύμβαίνει αλλά εκει στα μάγουλα ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΕΦΛΟΥΔΙΣΕΙ. να ανησυχώ? Μηπως μετά απο χρόνια που έχω βάλει της Παναγιάς τα μάτια τα μάγουλά μου έχουν μεταλλαχθεί? Δεν ξέρω εγώ πάντως ακόμα να δω το θεικό το δέρμα.....πάντως αυτό που λές ''δε μπορώ να κάθομαι σπίτι μια βδομαδα σε μαύρα χάλια , "για να χαρώ" τις άλλες τρεις'', ισχύει.

    ReplyDelete
  4. κατ'αρχην, welcome back! αντε ξεκινηστε να γραφετε παλι, το λεω και σε αλλες αγαπημενες bloggers. :)
    χαρα στο κουραγιο σας για πειραματισμους. ειμαι κοτα σε αυτα, ελπιζω τουλαχιστον να αξιζει στο τελος..ενημερωσε μας :)

    ReplyDelete
  5. Ω ναι, είναι πάλι εδώ, μαζί μας! Καλά διαβάζω αυτά τα περί ξεφλουδίσματος και με πιάνει ένα ανατρίχιασμα, πως τα κάνετε αυτά τα πειράματα βρε κορίτσια; (είπε η βλαμμένη που λόγω εγκυμοσύνης έχει γεμίσει πανάδες και θα τρέχει μετά στις λευκαντικές μπας και από Πίπη η Φακιδομύτη ξαναγίνει άνθρωπος...)

    ReplyDelete
  6. Ιδανικοι μηνες για χρηση airol ειναι οι δυο πρωτοι μηνες του χρονου που ειναι χαμηλοι σε ηλιοφάνεια,εχουν περάσει τα ρεβεγιόν και οι ανοιξη ειναι μπροστά . υπάρχει βεβαια πρωτόκολλο χρησης που μπορω να μοιραστω αν θελετε....♡

    ReplyDelete
  7. Αυτό είναι που μου τη σπάει με αυτές τις θεραπείες βρε παιδί μου, που είσαι σαν τον...πισινό της μαιμούς μέχρι να δεις άσπρη μέρα. Έβλεπα κάποτε και τις αμερικανίδες να λένε για αυτές τις θεραπείες που κάνουν σε δερματολόγο και έπαθα, 1 μήνα κατακόκκινο και ξεφλουδισμένο δέρμα που όχι απλά το foundation δεν καλύπτει αλλά τσούζει τόσο που δεν το τολμάς καν! Να κάνεις ένα update να μας πεις αν δούλεψε τουλάχιστον

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα!Χρησιμοποιώ την airol 2 φορες τη βδομαδα εδω και 3 μηνες και ποτε μα ποτε δεν εχω νιωσει την παραμικρή ενόχληση, ξεφλούδισμα ή τσούξιμο. Τί μπορεί να σημαίνει αυτό;;;

    ReplyDelete
  9. Εγω που χρησιμοποιουσα τελειωσε ενα σωληναριοκ δν ξεφλουδισα.δν εχω ακμη μια φιλη μ τη συστησε για αντιριτυδικη...

    ReplyDelete
  10. Χρησιμοποιούσα την Airol για χρόνια για ακμή και ακόμα την χρησιμοποιώ, σε άλλη δοσολογία όμως. Μπορείς να τη βάζεις ανά δύο βράδια ή και δύο φορές τη βδομάδα, μόνη σου τεστάρεις την αντοχή και πως αντιδράει το δέρμα σου. Ιδανική ενυδατική είναι η moisture surge της Clinique για μένα που δεν είναι λιπαρή αλλά "ξεδιψάει" το δέρμα. Οταν ξεφλουδίσει το πρόσωπο μπορείς να "πάρεις" τα νεκρά κύτταρα με μία λοσιόν ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ και να βάλεις την ενυδατική σου.Προσοχή στο καλοκαίρι όμως, ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ και αραίωση στις εφαρμογές. Δουλειά κάνει πάντως εγγυημένα!

    ReplyDelete
  11. Καλημερα κοριτσια!Λοιπον θα ηθελα να γραψω κι εγω την εμπειρια μου νε την airol,μιας και μου την συστησε ο δερματολογος μου....Ειναι θαυματουργη!!!Σαν να κανεις λιφτινγκ!Διωχνει ακμη,ρυτιδες,κλεινει τους πορους και συσφιγγει!Ολα αυτα σε 1 κρεμα!Οσο για την ξηροτητα ειχα κι εγω στην αρχη(την 1η εβδομαδα) και μετα εξαφανιστηκε!Ηταν νεχρι να την συνηθισει το δερμα μου,οπως μου ειπε κι ο δερματολογος!ΔΕΝ υπαρχει καλυτερη κρεμα εκτος αν κανετε μπανια στην θαλασσα και τον Χειμωνα οποτε εχετε φυσικο φαρμακο(η θαλασσα βοηθαει στην ελαστινη του δερματος)....Α!Και μην πετατε τα λεφτα σας σε κρεμες που μονο κακο κανουν στο δερμα σας(τα χημικα που περιεχουν καταστρεφουν την ελαστινη του δερματος)!!!!Οποτε miracle το πρωι(ενυδατικη) και airol το βραδυ!ΚΑΜΙΑ αλλη!Και το Καλοκαιρι αντιηλιακο το πρωι και miracle το βραδυ!Ειναι οικονομικες και οι δυο!Α!Και για οσες εχουν ακμη vibramycin 100 mg(μια την ημερα,μετα το φαγητο,απο 1-3 μηνες,μαζι με ultra levure το πρωι).Υ.Γ.:Εαν δεν βρισκετε την miracle το εχει ενα φαρμακειο στο Χαλανδρι!Καλα να περνατε!Φιλια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα και καλή χρονιά!!!
      Η miracle που λες ποιας εταιρείας είναι?

      Delete
    2. Πιο φαρμακειο στο χαλανδρι.δεν τη βρισξω πουθενα

      Delete
  12. Καλησπέρα,μου την σύστησε μια φαρμακοποιός για τα σπυράκια μου,βασικά είναι σαν φλεγμονή.Ειναι εσωτερικά και μου πρότεινε να την βάζω κάθε μέρα μόνο το βράδυ,αλλά ακόμα αποτέλεσμα δεν έχω δει.Εχω αρχίσει να ξεφλουδιζομαι και ένα ελαφρός κοκκίνισμα αλλά αποτέλεσμα ακόμα δεν έχω δει...Πόσο καιρό πρέπει να την χρησιμοποιώ για να φύγουν?Μετά από πόσο καιρό θα δω αποτέλεσμα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου τη σύστησε η δερματολόγος επίσης. Αλλά δε μου την έδωσε σκέτη. Μου έγραψε airol σε ανάμειξη με μία ειδική μάσκα για ακμή. Έτσι, ούτε ξεφλουδίστηκα ούτε τίποτα τέτοιο. Η αναλογία αν θυμάμαι καλά ήταν 1 airol / 3 caladerm (μάσκα για την ακμή).

      Delete
  13. πως μπορω να την προμηθευτω?

    ReplyDelete
  14. Κορίτσια η miracle ποιας εταιρείας είναι ;

    ReplyDelete
  15. Έχω σημάδια από ακμή(ήπια χαμηλα στα ζυγωματικά) κ κοκκινίλες αλλά κ κανένα σπυράκι που κ που.Πρωτη μερα χθες έβαλα μίξη από φαρμακείο 2airol/1travogen εάν βάζω υαλουρονικο για κρέμα (jalplast εξαιρετικη φθηνή) θα είναι μη συμβατό?ο γιατρός συστήνει ενυδατικη

    ReplyDelete
  16. Κορίτσια γειά σας,η δερματολόγος μου είπε 3 φορές την εβδομάδα αιρόλ για 2 μήνες,την έβαλα χτες και δε ξεφλούδισα...Είναι αποτελεσματική σε κόκκινα σημάδια;;;Εχει κάποια από εσάς ανάλογη εμπειρία;;;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε δεν ξεφλουδίζεις με μια εφαρμογή

      Delete
  17. Δεν είδα κάποια βελτίωση στην τρίτη εφαρμογή,ούτε ξεφλούδισμα...Εσείς πότε είδατε βτίωση;

    ReplyDelete
  18. Η airol μπορει να συνδυαστεί με bio oil; ξερει καμια σας;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ χρησιμοποιώ την Airol βράδυ παρά βράδυ, σε δέρμα μικτό, για δεύτερο χειμώνα. Από πάνω απλώνω λάδι αζουλενίου (αμπούλα από Tzimas cosmetics) που αντιμετωπίζει τον ερεθισμό και το ξεφλούδισμα. Κανένα πρόβλημα.

      Delete
  19. Eγώ τη χρησιμοποίησα δύο μήνες 3 φορές την εβδομάδα(το βράδυ την έβαζα)καμία βελτίωση δεν είδα δυστυχώς...Αναφέρομαι σε κόκκινα σημάδια που τα έχω δεκαετία...Όποια είχε κόκκινα σημάδια και τις έφυγαν ας γράψει εδώ τι χρησιμοποίησε και τις καθάρισε το πρόσωπο από τα κόκκινα σημάδια...

    ReplyDelete
  20. H airol συνδυάζεται τέλεια με καθαριστικο προσώπου Cetaphil και ενυδατική Cerave και τα δυο πολύ οικονομικά από το φαρμακείο. Ένα άλλο μυστικό είναι να μην την βαζεις αφού πλυνεις το πρόσωπο, αλλά να περιμένεις μισή ώρα, αυτό μόνο στην αρχή.

    Τα αποτελέσματα της αρχίζουν να φαίνονται σε 2-3 μήνες και αν την χρησιμοποιείς σταθερά την συνηθίζεις μετά από 6 μήνες περίπου και δεν έχεις ξανά ξεφλούδισμα. Η τρετινοη που έχει είναι το μόνο συστατικό που έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι έχει αντιγηραντικές ιδιότητες. Και κοστίζει 3 ευρώ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάθε μέρα να τη χρησιμοποιώ;;Τι λές mary;;3 φορές την εβδομάδα δεν είδα αποτέλεσμα....

      Delete
    2. Τώρα που δεν υπάρχει η κρέμα αυτή. Τι βάζετε;

      Delete
  21. Γεια σας παιδια...
    Ταλαιπωρουμε με σπυρακια λογω πολυκυστικων εχω ακολουθησει 2 εξαμηνα αγωγη με δυνατα χαπια...
    Και δεν το ξανα κανω!
    Εξακολουθω να βγαζω (3 χρονια μετα το τελος της αγωγης) σπυρακια σε προσωπο χαμηλα στο πιγουνι,στηθος και πλατη.
    Ψαχνω κρεμες κ το καταπολεμώ έτσι...;
    Η ακολουθω συμβουλή ενος απ τους πολλους γιατρους:αντισυλλυπτικα;
    Ευχαριστω..

    ReplyDelete
  22. Listen...

    What I'm going to tell you might sound pretty creepy, and maybe even a little "supernatural"

    HOW would you like it if you could just click "Play" to LISTEN to a short, "miracle tone"...

    And magically attract MORE MONEY to your life???

    I'm talking about BIG MONEY, even MILLIONS of DOLLARS!

    Sound too EASY??? Think it's IMPOSSIBLE???

    Well then, Let me tell you the news..

    Many times the most significant miracles in life are the easiest to GET!

    Honestly, I'm going to provide you with PROOF by letting you listen to a real-life "magical wealth building tone" I've produced...

    You just press "Play" and you will start having more money come into your life... starting almost INSTANTLY...

    TAP here now to PLAY the magical "Miracle Money-Magnet Sound Frequency" - it's my gift to you!

    ReplyDelete
  23. Καλησπερα παιδια!Χρονια τωρα χρησιμοποιουσα κι εγω την airol και προσφατα ανακαλυψα οτι καταργηθηκε!!!:(
    Γνωριζει κανεις καποια αντιστοιχη κρεμα?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ την ψάχνω και μου είπαν είναι σε έλλειψη.... Δε μου είπαν ότι καταργήθηκε... Κι εγώ ψάχνω να βρω κάτι αντίστοιχο, σε φαρμαμευτικο προϊόν...

      Delete
  24. κοριτσια μια απ τα ίδια δυστυχώς δεν μπορώ να τη βρω με τίποτα κ ψάχνω κι εγ κάτι αντίστοιχο. μου είπαν για τη tretin gel. που περιέχει ισοτρετινοΐνη αλλά δεν την έχω δοκιμάσει

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την δω δοκιμάσει Εγώ και έχει τα ίδια αποτελέσματα με την airol

      Delete
  25. Εγώ πέρσι που την χρησιμοποίησα πρώτη φορά είχα ξεφλουδησει έντονα για κάποιες μέρες.. φέτος ξεφλουδισα και ελάχιστα και για λιγότερες μέρες.. μαρεσει φαίνεται το δέρμα πιο καθαρό ...

    ReplyDelete
  26. Διαβάζω τα σχόλια για Airol και πραγματικά νομίζω πως στις περισσότερες περιπτώσεις είναι λάθος ο τρόπος εφαρμογής.
    Η Airol 1. Μπαίνει πάντα βράδυ τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο γιατί ενοχλεί στα μάτια, οπότε προσοχή, πρέπει να απορροφηθεί εντελώς.
    2. Τα καθαριστικά προσώπου και κρέμες ενυδατικες, πρέπει να είναι συγκεκριμένα, γιατί η Τρετινοινη είναι μη ανεκτικη με συγκεκριμένα συστατικά όπως το σαλικιλικο οξύ.
    3. Δηλαδή : αγοράζετε Cetaphil οπωσδήποτε ως καθαριστικό προσώπου ντεμακιγιάζ, κανένα άλλο. Είναι σε μορφή γαλακτωματος, δεν δημιουργεί αφρό, ξεβγαζεται αν θέλετε. Από κρέμες ενυδατικες οπωσδήποτε Cerave, αν έχετε ξηρό δέρμα υπάρχει Cerave πλέον σε βάζο για πολύ ξηρές επιδερμίδες. Οπωσδήποτε Embryolisse τεραααστια κρέμα με ενυδατικες ιδιότητες θα φανεί χρήσιμη κυρίως την επόμενη μέρα ή τις επόμενες ως μασκα. Και για επιπλέον ενυδάτωση bioten μάσκες ατομικές, υπάρχουν και στα σουπερμάρκετ. Όλα αυτά είναι φθηνά και κρατάνε μήνες.
    3. Εφαρμογή : πριν βάλετε Airol αργά το απόγευμα κατά προτίμηση,καθαρίστε το δέρμα με Cetaphil και δισκάκι ντεμακιγιάζ ξεπλύνετε και περιμένετε μισή ώρα. 20 λεπτά με μισή ώρα είναι ιδανικά
    Κατόπιν, απλώστε σε μέγεθος μπιζελιου την Airol. Όχι παραπάνω, η επιπλέον ποσότητα δεν θα κάνεις καλό, δεν είναι ενυδατική. Απλώστε σε όλα τα σημεία εκτός από ματιά σε αρχικό στάδιο, δηλαδή τους πρώτους μήνες.
    Αφήστε μισή ώρα να περάσει. Απλώστε Cerave όση ποσότητα επιθυμείτε, ταμποναριστα.
    Αφήστε να απορροφηθούν.
    Την άλλη μέρα το πρωί,πάλι με δίσκο ντεμακιγιάζ και Cetaphil καθαρίστε το πρόσωπο. Ξεπλύνετε αν θέλετε και αφήστε μια λεπτή στρώση Embryolisse λεπτή όχι παχιά όπως μασκα, είναι κρίμα για το προϊόν . Και αφήστε να απορροφηθεί όπως μια μάσκα χωρίς να την βγάλετε.
    Η Embryolisse κάνει θαύματα στην απολέπιση.
    Θα βάζετε για κάποιους μήνες μόνο μια φορά την εβδομάδα. Το δέρμα πρέπει να συνηθίσει την Τρετινοινη, είναι καλύτερα να ακούτε την δική σας επιδερμίδα από το να ακολουθείτε συμβουλές άλλων. Αν δείτε κοκκίνισμα βάζοντας δύο φορές την εβδομάδα μετά από κάποιο καιρό, μειώστε πάλι σε μια. Προς Θεού το μέρα παρά μέρα έρχεται συνήθως στο 6 μόνο ή χρόνο.
    Εγώ αυτήν την διαδικασία ακολουθώ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
    Αν δείτε ξεφλούδισμα, που θα δείτε, απλώς θα είναι η πιο, με Cetaphil και δίσκο, αφού το απλώσετε κάντε κυκλικές κινήσεις ώστε να πάρετε το περισσό δέρμα χωρίς έντονες κινήσεις γιατί θα προκληθεί ερεθισμός.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τους καλοκαιρινούς μήνες η airol δεν χρησιμοποιείται; Από ποιο μήνα θα μπορούσα να την ξεκινήσω και πότε να την σταματήσω; Όταν την σταματήσω μπορώ να βάλω κρέμα με οξέα για τους καλοκαιρινούς μήνες;

      Delete
  27. Καλησπερα σας!Την miracle την κρεμα την βρισκετε σε επιλεγμενα φαρμακεια στην Αθηνα και στο ιντερνετ.Ειναι ενυδατικη και αντιρυτιδικη,ειναι πολυ καλη...miracle της dirty works λεγεται.
    Sorry κοριτσια για την καθυστερηση,τωρα ειδα το ποστ....

    ReplyDelete
  28. Δεν βρισκω τη κρεμα αυτη τηmiracle.εχει καταργηθει!

    ReplyDelete
  29. Υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν περισσότερες κηλίδες μετά από 4-5 χρησεις; είναι κάτι που θα φύγει πχ όπως τα σπυράκια που τα βγάζει έξω στην αρχή;

    ReplyDelete
  30. Υπάρχει η airol σε φαρμακείο της Αγίας Παρασκευής. Από εκεί την αγόρασα και ακόμη δεν την έχω χρησιμοποιήσει. Εγώ ενδιαφέρομαι για τις πανάδες και όχι για ακμή. Πιστεύω να κάνει δουλειά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπορείς να μας πεις σε ποιο;

      Delete
    2. Θα βοηθούσες πολύ αν μας έλεγες σε ποιο φαρμακείο τη βρήκες! Έχω ρωτήσει παντού..

      Delete
  31. Σε ποιο;;; την ψάχνω παντού!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την έχουν καταργήσει δυστυχώς, μήπως υπάρχει κάτι αντίστοιχο??

      Delete
    2. Η Tretin.. δυστυχως σε τζελ και με αιθανολη

      Delete
  32. Ρε παιδιά τι σχέση έχει η ισοτρετινοΐνη (Tretin) με την αντιγήρανση? Επειδη μοιάζει το όνομα άιντε πάμε και λέμε ό,τι να 'ναι?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η τρετινοινη προκαλεί ωρίμανση των κυττάρων, κυρίως της κοκκιώδους σειράς άρα ανάπλαση και αντιγηρανση
      όπως όλα τα παράγωγα της βιταμίνης α.επισης επηρεάζει την δραστηριότητα
      των θυλάκων του επιθηλιου προκαλώντας εξώθηση των φαγεσώρων

      Delete
    2. Ευχαριστούμε για το TED talk, αλλά άλλο η ακμή και άλλο η αντιγήρανση. Η ισοτρετινοΐνη δεν ωφελεί στην αντιγήρανση.

      Delete
  33. Εγω λογω ακμης βαζω την acnatack με τρετινοινη.Εχω γινει χαλια.κανω υπομονη να δω τα απτελεσματα..καθε μερα τη φοραω..για να δουμε...φοβαμαι να την συνδυασω με οτιδποτε αλλο,.Το κακο ειναι η φαγουρα που εχουν τα σπυρια..μικρα μικρα κοκκινα και με φαγουρα.για εξι εβδομαδες ειπε ο γιατρος.Για να δουμε?θα σας γραψω εντυπωσεις.τωρ ειμαι στη δευτερη εβδομαδα.Ειμαι και 45 χρονων. Ας κανει τουλαχιστον κατι καλο....Προτιμω στην ακμη γιατι δεν υποφερεται...Ευχαριστω για οτι διαβασα.Ηταν ολα τοσο χρησιμα....

    ReplyDelete
  34. Καλημερα μήπως βρήκαμε κάποια άλλη αντί της airol ? Η τρετιν έχει μέσα οινόπνευμα και δεν ενδείκνυται παρά μόνο για ακμή !! Αν κάποια έχει ανακαλύψει κάτι άλλο ας μας πει

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου σύστησε ο φαρμακοποιός να μου την φτιάξουν στο φαρμακείο. Ζήτησα κρέμα με τρετινοινη 0,05% σήμερα θα την βάλω πρώτη φορά. Μου είπε ότι χρησιμοποιείται Οκτώβριο με τέλη Φεβρουαρίου νύχτα μόνο και το πρωί ενυδατική με spr. Θα ξεκινήσω μέρα παρά μέρα για να μην ξεφλουδίσω απότομα :)

      Delete
    2. *ο δερματολόγος

      Delete
  35. Καλησπέρα εγώ έχω ροδόχρους ακμή δοκίμασα πολλά από δερματολόγο πάντα αλλά τώρα φούντωσαν πολύ την προτείνετε την συγκεκριμένη???

    ReplyDelete
  36. Τηλέφωνο για παραγγελί

    ReplyDelete
  37. Τηλέφωνο για παραγγελί

    ReplyDelete
  38. Μπορείτε να μας πείτε το φαρμακείο που σας έφτιαξε την κρέμα με Τρετινοινη 0.05

    ReplyDelete
  39. Αυτή είναι η δουλειά της airol σε ξεφλουδίζει για να ανανεωθεί το δέρμα... Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον γιατί προφανώς ένα προϊόν που κάνει όντως δουλειά αλλά στοιχίζει κάτω από 4 ευρώ δεν συνέφερε τις βιομηχανίες...

    ReplyDelete