Friday 28 June 2013

Holiday minis

Δεν πάω ακόμα διακοπές, αλλά είμαι στο mood. Τί καλύτερο απο το να στοκάρω το μπάνιο με μικρά holiday essentials.

Αυτά τα δύο τα βρήκα στον Yves Rocher. Είναι βανίλια και βατόμουρο.


Μού δίνουν την αίσθηση ότι δεν είμαι στο μπάνιο μου αλλά σε μπάνιο ξενοδοχείου. Άλλη τεχνική παρόμιου escapism είναι να γεμίσετε το μπάνιο σας με ξένες μάρκες σαμπουάν ή αφρόλουτρων που φέρατε ως σουβενίρ απο κάποιο παλιό ταξίδι σας. Πάντα θα πάρω ένα και το καλοκαίρι θα τα απλώσω στην μπανιέρα μου, έτσι για να νομίζω ότι είμαι αλλού. Imaginary holidays at their best!

2 comments:

  1. Lady εγώ που είμαι πολύ λαϊκιά, τα ανοίγω! Άσε που είμαι και OCD και θα θέλει να τα καθαρίζω από τα άλατα κάθε 15νθήμερο!χαχαχχαα
    jk

    ReplyDelete
  2. kalimera. afto me ta alata popo mou thimises sto Londino... oute to cilit bang den ekane douleia

    ReplyDelete