Monday 24 June 2013

Back ups

Δεν ξέρω τί θα έλεγε ο Φρόυντ μετά απο αυτό το ποστ, αλλά ενώ μπορεί να γελάω με την τρέλα της κάθε μπιούτι μπλόγκερ που μαζεύει σαν αφηνιασμένη το ίδιο προιόν 294837 φορές, λές και υποφέρει απο OCD, αλλά κάνω ακριβώς το ίδια KAI χειρότερα. Ένα μικρό παράδειγμα - αν υποψιαστώ ότι αγαπημένο μου προιόν αλλάζει συσκευασία, πχ ε, θα ψάξω σε όλα τα φαρμακεία και θα αγοράσω ό,τι έχει απομείνει για να το κρατήσω ως ενθύμιο (sentimental reasons). Μετά έχουμε άλλους 'καλούς' λόγους λυσσαλέου σόπινγκ του ΙΔΊΟΥ προιόντος. Πχ στην τάδε πόλη, το τάδε προιόν είναι κατά 13,56% τοις εκατό πιο φθηνό. Ας το πάρω να το έχω, να μην τα σκάω συνέχεια στο μαγαζί της γειτονιάς μου που μ΄ έχει πιάσει κορόιδο και μού τα φουσκώνει κάθε φορά. Αχά! Και φορτώνεσαι στο ταξίδι σου με 932736376 μπουκάλια της τάδε γουάου BB cream, του τάδε θαυματουργού ορού. Μετά είναι η 'χαζή΄ ανασφάλεια που σε πιάνει, ότι πχ μπορεί να είσαι διακοπές στα Κουφονήσια και να έχεις τελειώσει ΌΛΗ την αγαπημένη σου BB cream και μετά να επιστρέψεις Αθήνα και το μαγαζί να μην έχει απόθεμα, να έχει απεργία δεν ξέρω και εγώ τί και εσύ προκειμένου να αποφύγεις το εγκεφαλικό επεισόδιο, καλύτερα είναι να έχεις ήδη κάνει την 'μαζούλα' σου απο ΠΡΙΝ(κατά των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν). Μετά είναι ο λόγος ''limited edition''. (silence). Ε ναι..Μπορεί η Σανέλ, ο Αρμάνι να μην ξαναβγάλουν εκείνο το μολύβι το μπλε με τους κοκκινοπορτοκαλοκεραμιδί υποτόνους, εκείνη την σίμερ πούδρα με το σχεδιάκι που συμβολίζει δυο περιστέρια στο Σύνταγμα, εκείνο το κραγιόν στο χρώμα της τσίχλας που σού έδωσε ο Μήτσος στις αρχές της γνωριμίας σας. Είπαμε είναι limited edition, πάει και τελείωσε. Άσχετο αν η MAC το κάνει repromote.

Οι δικές μου ''εμμονές'' στον πληθυντικό

Phyto Phytodensium anti-aging serum



Αγαπημένο προιόν. Είχα απο το Λονδίνο την παλιά συσκευασία, την οποία απο αγάπη κρατάω ως σουβενίρ. Απο Μιλάνο που τα βρήκα και σε πολύ καλή τιμή 22 ευρώ στο φαρμακείο, πήρα άλλα δυο (στη νέα συσκευασία). Υπέροχο προιόν για να βελτιώσει το 'araio' αδύναμο μαλλί.


Roc KEOPS deodorant



Αυτό το είχα πάρει για 6 ή 7 ευρώ αν θυμάμαι καλά απο το Μιλάνο τον Απρίλιο. Είχα ξεχάσει να πάρω το δικό μου αποσμητικό (ένα Nivea που το παίρνω χρόοοονια τώρα) και έτσι κατευθύνθηκα στο πιο κοντινό φαρμακείο, μαγαζί. Το πήρα χωρίς να το σκεφτώ, αλλωστε αυτό είχανε μόνο. Από τότε έχω εθιστεί και δεν το αλλάζω με τίποτα. Θα μου πείς κάνεις έτσι για ένα αποσμητικό? Σιγά ρε παιδάκι μου. Όμως τα καλά basics είναι η αρχή του παντός. Κάνει τη δουλειά του (δεν ιδρώνεις, δεν μυρίζεις για ΏΡΕς) και δεν αφήνει αντιαισθητικούς λεκέδες στις μασχάλες των πουκαμίσων και για αυτό το λόγο θα το πρότεινα ΕΙΔΙΚΑ σε άντρες. Τέλος είναι άοσμο.


MAC Caramel Sundae



Αγαπώ ό,τι έχει σχέση με χαζοχαρούμενα και χαριτωμένα ροζ πραγματάκια και έτσι αγόρασα αυτήν την παλέττα απο την συλλογή, Archie's Girls, την οποία στην αρχή πήρα μόνο για την συσκευασία της και όχι για τα wow!!! χρώματά της. Όμως εθίστηκα τόσο πολύ, που αγόρασα και δεύτερη (έλεος). Θα σας πώ το γιατί? Πρώτον τα χρώματά της -που φαινομενικά δεν γεμίζουν το μάτι- είναι πανέμορφα για πρωινά λουκ - και βραδυνά άμα θέλετε. Είναι ουδέτερα και ταιριάζουν για όλες τις περιστάσεις, γράφουν πολύ ωραία άμα είστε ανοιχτόχρωμη NC20. Δηλαδή άμα έχετε αυτήν την παλέτα, δεν χρειάζεστε κάτι άλλο. Δεύτερο, οι σκιές έχουν πολύ καλή ποιότητα. Δεν είναι chalky, απλώνονται πολύ εύκολα, έχουν διάρκεια και είναι pigmented όσο πρέπει.

Εδώ τα σγουώτσιζ....



Προσωπικά φοράω πολύ το ροζ (μόνο του - το ροζ κάτω) και το ανοικτό καφέ (μόνο του). Στα χάι μου, τα κάνω blending για πιο ωραίο αποτέλεσμα. Το ροζ μπορεί να 'γυαλίζει' κάπως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με της απαίσιες 80ς περλέ σκιές απο τις παλέττες του Dior. Φωτίζει το μάτι πολύ ωραία και διακριτικά και το φοράω συχνά το πρωί σε συνδυασμό με ένα απαλό ροδακινί ρουζ απο Clarins (δεν ξέρω αν θυμάστε τις παλιές τους κόκκινες συσκευασίες) και το κραγιόν Ravishing πάλι MAC. Το αποτέλεσμα είναι απλά καταπληκτικό - απαλό, σικάτο, φωτίζει το πρόσωπο και το μάτι φαίνεται ''ανοικτό'' και όχι βαρύ. Είναι μια ιδανική πρόταση θα έλεγα για ανοικτόχρωμες που τούς πέφτουν λίγα βαριά αυτά τα καλοκαιρινά μπρονζέ λουκ. Η ανοικτή καφέ απόχρωση επίσης καταπληκτική. Φαίνεται να έχει λίγο λάμψη αλλά στο μάτι δεν φαίνεται. Πολύ καλή basic σκιά και τονίζει όμορφα πράσινα ή γαλανά μάτια.

Πείτε μου για τα δικά σας τρελά μπακ απς (προιόν, ποσότητα, λόγος). Θα χαρώ να γελάσουμε μαζί με την κατάντια μας. :)

18 comments:

  1. Οκ, κραγιόν, σκιές, ρουζ, βερνίκια κλπ δεν αγοράζω backup γιατί (στην περίπτωση των 3 πρώτων τουλάχιστον) ξέρω πως δεν πρόκειται να τελειώσω κάτι για να κάνω αμάν να έχω και δεύτερο (παρόλα αυτά, αν η Lippmann διέκοπτε την παραγωγή του Naked, θα έπαιρνα καναδυό, αμέσως). Για τα υπόλοιπα, χωρισμένα σε δύο κατηγορίες, έχουμε και λέμε!

    Αυτά που ξέρουμε πως καταναλώνονται και επέρχεται ο πανικός του πού θα το ξαναβρώ:
    Becca Luminous Skin Colour: αγόρασα backup όταν κυκλοφόρησε η είδηση ότι Becca πλέον γιοκ διά τας Ευρώπας. Ευτυχώς πριν έρθουν τα όρνια του ebay ήρθε το Clearance και η αγορά έγινε εκμεταλλευόμενη το καλύτερο deal έβερ.
    Ένα μαύρο waterproof gel μολύβι του Armani x 3, που θα ήταν LE αλλά δεν είναι τελικά. Άλλη μια ηλίθια αγορά, αφού τελικά όταν έφυγε η τύφλωση και ήρθε το φως, είδα ότι είναι πολύ basic μολύβι, μη με ρωτήσεις προς τι ο πανικός λοιπόν, δεν θα ξέρω να σου απαντήσω. Οκ χαμένο δε θα πάει, μαύρο μολύβι γαρ, αλλά λόγος δεν υπήρχε.
    Chanel Dragon: όχι ακριβώς backup, είχα ένα δείγμα, το αγάπησα πολύ, αγόρασα και το κανονικό, το δείγμα ακόμα καλά κρατεί ακόμη, το κανονικό είναι κάπου σε ένα κουτί, backed up to oblivion.

    Αυτά που τα βρήκαμε σε φοβερή τιμή και έχουμε γαντζωθεί επάνω τους για να μην ξεγλιστρήσει η ευκαιρία:
    Αποσμητικά: δεν ξέρω γιατί, μου φαίνεται εφιαλτικό να ξεμείνω από αποσμητικό. 1+1 is the king.
    Body butters από promo περιοδικού: μα πόσο ηλίθια θέ μου, φορτώθηκα 4-5 (έξι). Δεδομένου και του ότι βαριέμαι ανελέητα τα ίδια και τα ίδια και άμα μου στερήσεις την αλλαγή με έχεις σκοτώσει, αυτό που έκανα ήταν να μου αγοράσω 4-5 (έξι) κουτιά πολύμηνης καταπίεσης.
    Bioderma Sensibio: όταν τα 18 ευρώ από τοπικό φαρμακείο γίνονται 10 ευρώ online, το ένα μπουκάλι που χρειάζεσαι γίνεται τρία.

    Κλείνω εδώ α) για να μην ξεφτιλιστώ κι άλλο β) γιατί αυτό δεν είναι comment, είναι σεντόνι. Να δηλώσω, τέλος, ότι θεωρώ ότι κάνω βλακείες με το θέμα του backup, γιατί για παράδειγμα πριν από δυο χρόνια αγωνιούσα για το αν θα πρέπει ή όχι να αγοράσω άλλο ένα να βρίσκεται από ένα LE bronzer, αφού τόσο πολύ το ερωτεύτηκα. Δεν έκανα το μετέωρο βήμα του backup τελικά και ενώ τα αισθήματά μου δεν έχουν αλλάξει στο ελάχιστο 2 χρόνια μετά, αυτό δεν έχει τελειώσει καν το μισό. Δεν ξέρω γιατί με/μας πιάνει τέτοια εμμονή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. spot on!
      les, Δεν ξέρω γιατί με/μας πιάνει τέτοια εμμονή.
      mallon einai to feeling tis plirotitas tou xortatou paidiou pou exei skasei apo to poli fagito. sou aresei na ta vlepis ola mazi etsi se pianei i siguria oti mexri kai to 2213 tha exeis akoma aftin tin poudra. den tha kseminis pote. o,ti na nai.

      Delete
  2. όχι δε ξαναγοράζω τα ίδια αν τα έχω ήδη, εκτός από το κονσίλερ της MAC ή την μπλε πούδρα της Shiseido αν κάνουν 35% επειδή ξέρω πως είναι κάτι που θα τελειώσω. αλλά εφόσον έχω ένα ήδη που χρησιμοποιώ και ένα άθικτο, δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω κι άλλο ότι και να τύχει.

    ReplyDelete
  3. μπα οχι δεν το εχω με τα back ups. ασε που με αγχωνει αν εχω κατι στη σειρα να περιμενει να το χρησιμοποιησω. για αυτο και δεν ανοιγω ή αγοραζω κατι αν δεν τελειωσει ή κοντευει να τελειωσει αυτο που ηδη χρησιμοποιω. με τσατιζουν τα πολλα μισο γεματα/αδεια μπουκαλακια ιδιας κατηγοριας προιοντων που βλεπω στα μπανια φιλων :D
    θα αγορασω back up μονο αν βρω τρελη προσφορα, τυπου 1+1 ή ανω των 35% εκπτωση και αυτα μονο σε προιοντα που δεν αλλαζω και αγοραζω αιωνιως.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here. Κυρίως αποσμητικά,αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, μαντηλάκια, τέτοια πράγματα, όταν είναι σε "τρελη προσφορά". Από κει και περα φροντίζω να έχω τουλάχιστον 2-3 ενυδατικές προσώπου και μαλακτικές/μάσκες μαλλιών γιατι δε μπορώ να ζήσω μέρα άνευ. Επισης, έχω στοκάρει αρκετά sensibio. Αυτό που με τσαντίζει είναι τα 6-7 lip balms που εχω στι συρταρι και ξερω ότι ΔΕΝ προκειται να τελειωσουν ποτε. Πως τα κατάφερα έτσι;

      φοβερό κείμενο λειντι, το καταευχαριστήθηκα! εβαλα στο ματι το αποσμητικο σου x

      Delete
    2. to aposmitiko einai poli kalo. highly recommended. ladies me anxonei to poso normal eiste (leei den to exo me ta back ups i evi.)

      Delete
    3. ase me kai psaxno TRITH surtariera olimeris... de ksero pou na ta balo!

      Delete
  4. Είμαι φαν!!! Έχω σχεδόν τα πάντα σε back ups (κονσίλερ, κρέμα ματιών, αποσμητικό, πούδρα κλπ) γιατί δεν θέλω να τελιώσει κάτι και να μην το έχω. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. that is my girl! :) eftixos giati anxothika me ta apopano sxolia :)

      Delete
  5. Ανακάλυψα ένα διαγωνισμό για ελληνίδες beauty bloggers!!
    Ρίξε μια ματιά!! http://www.flowmagazine.gr/kliroseis

    ReplyDelete
  6. Φοβερο ποστ!θα συμφωνησω αποσμητικό, σαπούνι προσωπου οταν το βρισκω σε καλη τιμη γιατι το Avene το πρασινο αυξομειωνεται αγνωστο γιατι!σαμπουαν μην τελειωσεικαι πουδρα αυτο δεν ξέρω γιατί.επισης στοκ απο μασκαρα και 2 eyeliner για σιγουρα!χαχα με εκανες να σκεφτω πραγματικα τι εχω διπλο κλπ!ααα και ρουζ 3, 2 αποχρωσεις ροζ 1 ροδακινι.Α και κρεμα σωματος ειδικα τωρα το καλοκαιρι!ετσι για να χουμε ουφ!τι ειμαστε ομως!γυναικες!

    ReplyDelete
  7. Στοκάρισμα μόνο σε εκπτώσεις ή προσφορές, και πάλι για ελάχιστα πράγματα. Τυχαίνει συχνά να αγοράζω δυό-δύο κάποια πράγματα που πρώτη φορά χρησιμοποιώ αλλά ξέρω στάνταρ πως θα αγαπήσω. Όταν ήμουν λύκειο μέχρι και τα πρώτα χρόνια μου φοιτήτρια, πάθαινα σύνδρομο κατοχής στη MAC. Έπαιρνα foundation και concealer ακόμα και αν είχα ήδη σχεδόν ολόκληρη συσκευασία. Μετά ανακάλυψα τις εκπτώσεις, τις άλλες εταιρίες πέρα από τη MAC και μετά ήρθε και η κρίση..
    Σπανιότατα αγοράζω το ίδιο καλλυντικό ξανά και ξανά, δεν ξέρω γιατί.. ίσως έχω παράλογες απαιτήσεις; Σίγουρα όμως μετανιώνω που δεν στόκαρα το αγαπημένο μου pigment της GOSH που είχα έφηβη. For the life of me, θα αγόραζα 5 αν έβρισκα το ίδιο γιατί η νέα τους φόρμουλα έχει αλλάξει. Ίσως αυτό το κοραλομπρονζέ pigment με duochromes να είναι αυτό που με έκανε να λατρέψω το μακιγιάζ και να ευθύνεται για την αγάπη μου γι αυτό μέχρι σήμερα.
    Σα να λέμε το πρώτο αληθινό high, το πρώτο "κεφάλι" που έκανα, και ακόμα ψάχνω κάτι που θα με κάνει να αναβιώσω, ξανανοιώσω αντίστοιχη εμπειρία..
    Freud ήθελες; Πάρε και λίγο Tony Bourdain τώρα, που ψυχολόγος δεν είναι.. αλλά όταν παρομοίαζε την αγάπη του για το καλό φαγητό με τον εθισμό του στην κοκαίνη, κάτι με άγγιξε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. apolafstika ta sxolia sou opos panta. les, Έπαιρνα foundation και concealer ακόμα και αν είχα ήδη σχεδόν ολόκληρη συσκευασία. Μετά ανακάλυψα τις εκπτώσεις, τις άλλες εταιρίες πέρα από τη MAC και μετά ήρθε και η κρίση.. foveri beautydram nouvela :)

      Delete
    2. "Απ'τα ψηλά στα χαμηλά, με τα λεφτά του μπαμπά."
      τρέχα βρες εκδοτικό οίκο!

      Delete
  8. Συμφωνω με τις μισες προλαλησασες.δυο bioderma backup prin akoma ftasw sto ena trito.tria galaktwmata ntemakigiaz kai 5 aposmitika gt itan se prosfora kai den thelw na skeftomai oti tha ksemeinw..e gia sampouan k afroloutra frontizei i mother pou mou metedwse auto to mikrooo elattwma.oso gia kalluntika polles fores skeftomai na parw backup gia le kragion alla sto telos dn to kanw gt skeftomai oti mexri na to teleiwsw tha to exw varethei ;-)

    ReplyDelete
  9. Εγώ της Vichy το Purete Thermalr 3 in 1 θα μπορούσα να το παίρνω με καφάσια. Το χρησιμοποιώ τα εφτά τελευταία χρόνια, στο σπίτι πάντα υπάρχει πάνω από μια συσκευασία. Πέρυσι το είχα ξεχάσει στην τσάντα μου πετώντας για Κων/πολη. Ε, μου το πήρανε, όπως ήταν λογικό. Εγκεφαλικό η δικιά σου. Πιο καλά να μου παίρνανε νεφρό.

    ReplyDelete