Thursday 6 December 2012

Heremesis Gravidarum

Λόγω της βασιλικής εγκυμοσύνης που μας προέκυψε τελευταία στην Αγγλία, νομίζω είναι μια ωραία αφορμή να ανεβάσω ένα guest post, το οποίο μάλιστα άργησε κιόλας, με την αγαπημένη συμπλόγκερ Tbeautyqueen, η οποία μπήκε στον κόπο να μου πεί αγαπημένα της προιόντα κατά τη διάρκεια της δικής της εγκυμοσύνης, προιόντα που αγάπησε και συνεχίζει να χρησιμοποιεί. Το νεσεσέρ του μωρού τελικά κρύβει -οικονομικούς -θυσαυρούς (μην το γελάτε).

My beauty routine - ''H routine ολόκληρη άλλαξε, φαντάσου πόσο άλλαξε η beauty routine. Στην εγκυμοσύνη ήθελα να φαίνομαι όμορφη, είχα ...πάρει και τα ...κιλάκια μου και μου την έσπαγε. Οπότε ξεσπούσα στο μακιγιάζ, στα νύχια, στα μαλλιά...

Μετά την εγκυμοσύνη δεν έχεις το χρόνο. Ειδικά όταν μιλάμε για νέα μαμά, είναι η απειρία, το άγχος, ο κόσμος γύρω σου, που δεν σου αφήνουν το χρόνο να σκεφτείς, όχι να κάνεις ένα beauty routine. Εκεί που το "ευαγγέλιο" μου ήταν να κοιμάμαι αρκετά και να βάζω παντα ενυδατική, ξαφνικά κοιμόμουν ελάχιστα και ...

Ποια ενυδατική??? Η δυσκολία είναι πάντως τον πρώτο καιρο. Τώρα που "έστρωσε" που λένε το μωρό έχω και χρόνο να κάνω ένα (σούπερ μπάνιο) μπάνιο, να βάλω την ενυδατική μου, και να βάψω το νύχι 2 φορές την εβδομάδα...

Με ρωτάς αν είμαι από αυτές που θυσιάζουν την ομορφιά. Πραγματικά, θέλω να φαίνομαι και να είμαι όμορφη γιατί πιστεύω πως χαίρονται και οι γύρω μου. Θα σου πω ένα απλό:(δεν θα αναφέρω τον άντρα μου που είναι πολύ σημαντικό να μη με βλέπει παρατημένη) έρχεται η μητέρα μου να μας δει και εγώ είμαι αλουστη, με πιτζάμες, και τους μαύρους κύκλους σαν το πάντα. Θα είναι χαρούμενη; Όχι, θα της μεταδώσω κούραση και θα λυπηθεί βλέποντας με σ'αυτό το χάλι.
Έτσι λοιπόν, ξυπνάω κάνω το ντους μου, χτενίζω τα μαλλιά μου, ρίχνω μία BB cream και λίγο ρουζάκι κι έτσι και ο ταχυδρόμος να με δει δε θα με λυπηθεί. Χα:) Δυστυχώς επισκέπτομαι σπανιότερα τώρα το κομμωτήριο, αλλά επειδή το μαλλί μου μάκρυνε, κάνω μόνη μου σουηδικές πλεξούδες ή αλογοουρές.''

My skincare routine right now:

What is in my make up bag:


Ορκίζομαι στο: ναι...ορκίζομαι στο κονσίλερ. Ανεξαρτήτα από τη μάρκα, ναι ορκίζομαι σ'αυτό...

Άρωμα: Womanity Thierry Mugler -το ΛΑΤΡΕΥΩ!

Προϊόντα που χρησιμοποιώ συνέχεια:


Ένα γρήγορο μακιγιάζ για μαμάδες που τρέχουν και δεν φτάνουν (όλες δηλαδή):

''Ξεκινάω λέγοντας πως το σημαντικότερο για ένα γρήγορο μακιγιάζ είναι να έχεις τα σωστά πινέλα. Περνάμε το μέικ απ μας (με ένα MAC 187 -με έχει σώσει), κάνουμε κοψίματα στα μάγουλα με ένα ρουζ σε τόνους τερακότα, dίνουμε βάθος στα μάτια (ακριβώς κάτω από το κόκκαλο) με ένα φαρδυ (fluffy) πινέλο και λίγο από το ρουζ που χρησιμοποιήσαμε νωρίτερα, μάσκαρα (ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ) σε αρκετές στρώσεις, και ένα λιπ γκλος που πιστεύουμε ότι μας πάει.''

Μικρές ανακαλύψεις που έκανα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης:
Έχω λατρέψει τις παιδικές κρέμες σώματος, όπως Sudocrem και την σειρά Hydrovit (με προιόντα για πρόσωπο και σώμα)... <3 και που και που χρησιμοποιώ κι εγώ το σαμπουάν-αφροντουζ της Προδέρμ.


(φωτογραφίες απο το ίντερνετ)

Happy mummy, happy baby!

3 comments:

  1. Λέιντι εσύ, queen εγώ, βασιλική εγκυμοσύνη εν όψει... Είναι ένα γαλαζοαίματο ποστ... αν μη τι άλλο! χαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. panta tetoia aristokratika. (thelo na tsekaro hydrovit by the way)x

      Delete