Friday 26 October 2012

Magicus Eucalyptus

Τις τελευταίες ημέρες δεν έχω και πολύ όρεξη για beauty -ούτε με ενδιαφέρει αν βγήκε η Armani Maestro ή η γιορτινή σειρά του Dior, αν θα κάνω απολέπιση. Ποιός να το έλεγε? Δεν ξέρω αν είναι ο πολύ μουντός καιρός, η σύγχυση που επικρατεί, το ότι 'δεν ξέρουμε τί θέλουμε'... Πάντως εγώ υποφέρω και απο τα τρία.

Έτσι ίσως το σημερινό ποστ να είναι λίγο πιο mellow (κάπως απογοητευτικό απο πλευράς beauty δηλαδή).

Βασικό μέλημα κατά την διάρκεια του μουντού καιρού είναι το pampering λίγο της διάθεσης.

Μου είχανε δώσει πέρυσι ένα μικρό μπουκαλάκι δείγμα με λάδι ευκάλυπτου, πάνω στο οποίο σκόνταψα πρόσφατα μετά απο ένα φθινοπωρινό ξεκαθάρισμα.

Είναι απο μια πολύ ωραία σειρά με οργανικά προιόντα, τα Bamford που προέρχονται απο μια πολυ γνωστή φάρμα, την Daylesford Organics, η οποία διατηρεί και κατάστημα (εκτός απο καλλυντικά, ρούχα, εχει και ένα φανταστικό καφέ με βιολογικά) στο Notting Hill.

Εδώ το κατάστημα (φωτό απο νετ).


Δεν είμαι λάτρης του ευκάλυπτου, με ζαλίζει η μυρωδιά του και τον έχω συνδέσει με την αρρώστεια για τον εξής λόγο - δίπλα στην γειτονιά που μεγάλωσα, υπάρχει ένα νοσοκομείο με ένα δασάκι απο ευκάλυπτους.

Παρόλα αυτά άρχισα να το χρησιμοποιώ, γιατί διάβασα και αυτό, που το βρήκα ενδιαφέρον,

''Ενεργειακά, η μυρωδιά του αιθερίου ελαίου βοηθά το μυαλό μας να συγκεντρωθεί και να ενεργοποιήσει «τη λογική» του πλευρά. Αναζωογονεί τη διάθεση αποκαθιστώντας τη θετική αντίληψη και τη ζωτικότητα. Απομακρύνει στάσιμα συναισθήματα τα οποία μας κρατούν περιορισμένους. Δίνει δηλ. χώρο στον εαυτό μας «να αναπνεύσει».'' (απο εδώ) Μετά απο αυτό, σκέφτηκα, ''εδώ είμαστε''.


Ο ευκάλυπτος προς έκπληξή μου έχει μια ιδιαίτερα δροσιστική αίσθηση και έτσι χρησιμοποιώ το λάδι στο ντους - ακόμα καλύτερα θα ήταν και σ'ένα απολαυστικό μπάνιο, βέβαια. Τώρα για τη διάθεση, δεν ξέρω ακόμα, αλλά πιστεύω ότι σε κάποια στιγμή θα τη βρούμε και αυτή.

Περισσότερα, εδώ

6 comments:

  1. μόλις ανακάλυψα το Βlog σου, κι είμαι κατενθουσιασμένηηηηη :DDDD

    ReplyDelete
  2. Μάλλον πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ τον ευκάλυπτο επειγόντως!
    xo
    Eleonor

    ReplyDelete
  3. o ευκάλυπτος μου θυμίζει χειμώνα και κρυολόγημα, οπότε δε με τρελαίνει. παρόλα αυτά, όταν λες, ότι χρησιμοποιείς το λάδι στο ντους, πώς το κάνεις; το απλώνεις σε νωπό δέρμα και ξεβγάζεσαι; χωρίς αφρόλουτρο;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nai kai emena mou thimizei arrosteia eksou kai to nosokomeio alla exei mia freskianaisthisi. Nai eite to anamignio me to afroloutro eite afou exo kaneinto banio Me pernao alli mia...etsi opos to banio exei tous idratmous to eispneis kiolas. E meta ksevgazomai alli mia.

      Delete
  4. α, οκ. είχα πάρει ένα argan oil και έλεγε να το απλώνεις στο ντους στο δέρμα, τρίβεις, ξεβγάζεσαι και δεν χρειάζεται μετά ενυδατική. αλλά δε μου πολυταίριαξε το ritual. ανακατεμένο όμως στο shower gel μπορεί να βολεύει καλύτερα!

    ReplyDelete
  5. geia sou koukla!molis brika to blog sou,poly wraio!
    mou aresei na diabazw beauty blog giati to diko mou einai kuriws fashion!!
    perna ama theleis mia bolta kai elpizw na ta leme!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete