Friday 8 June 2012

Η ισχύς εν τη ενώσει

Δεν είμαι μεγάλη φαν των Dior, αλλά νομίζω πώς οι νέες τους συλλογές (duo lipstick/polishes, Croisette) απλά βγάζουν την Μπάρμπι απο μέσα σου, τουτέστιν είναι πανέμορφες, ζαχαρένιες και ιδιαίτερα παιχνιδιάρικες.

Ειδικότερα, έχω βάλει στο μάτι αυτήν.

(φωτό απο ίντερνετ)


Αν και ιδιαίτερα comme il faut, αυτό το matchy-matchy στυλ, παρόλα αυτά είναι τόσο πρακτικό, γιατί σού δίνει την ευκαιρία να κάνεις γρήγορα ένα εύκολο λουκ.


Πώς μπορείς να μην ερωτευτείς την ζωντάνια των χρωμάτων αυτών?? (Φωτό απο Polishpolice.com)



Εντάξει οι τιμές δεν είναι ιδιαίτερα ερωτεύσιμες, αλλά ευτυχώς που υπάρχουν και τα dupes.

Εδώ τα δικά μου.

L'Oreal Color Riche Nail Polish (**PR Samples) (εδώ στοιχίζουν £4.99)



Απο πάνω προς τα κάτω - 208 So chic Pink
213 Sassy Pink
303 Lush Tangerine


Μου αρέσει η τζελ 'τεχνολογία' τους γιατί στεγνώνει πολύ γρήγορα, ενώ το πλατύ βουρτσάκι κάνει τη διαδικασία του όλου μανικιούρ πολύ express. Σε χρόνο dt έχεις ξεμπερδέψει. Ακόμα περισσότερο μου αρέσει το μικρό μπουκαλάκι. Ποτέ δεν τελειώνω βερνίκι και αρκετά μου έχουν πήξει. Είναι μια ιδέα που θα ήθελα να δώ και σε άλλες μάρκες (μικρό μπουκάλι, χαμηλότερη τιμή).



So chic Pink/Dior Mazette



Lush Tangerine/Dior Riviera



Sassy Pink/Dior It Pink


1 comment:

  1. Ε, ναι βρε παιδί λίγο παιχνιδιάρικο χρώμα επιτέλους!

    ReplyDelete