Monday 27 February 2012

What is in my bag 2012 edition

Λοιπόν, μετά απο κάλεσμα της Touch of Rouge, ιδού το 'what is in my bag' μέρος 2.

Το sequel αυτό περιέχει,

Μεγάλη τσάντα KEM, χρώματος μωβ.



Είναι ανθεκτική, χωράει τα πάντα και πραγματικά ίσως να μην είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά εδώ στο Λονδίνο δεν υπάρχει γυναίκα που να μην με έχει σταματήσει για να με ρωτήσει απο πού την έχω αγοράσει - στο αεροδρόμιο, στο δρόμο, στην τράπεζα κτλ. Νομίζω αυτό που τραβάει είναι το χρώμα, ο λόγος άλλωστε που την αγόρασα.

Μετά χύμα μέσα όλα τα υπόλοιπα.





Loewe Oyster card holder, Orla Kiely notebook, Folie Folie κλειδοθήκη, business card holder απο δερμάτινα είδη στην Αθήνα, ατζέντα απο αγαπημένο βιβλιοπωλείο στην Αθήνα, γραμματόσημα, αγαπημένο δαχτυλίδι και η τυχερή μου λίρα.



Lancel card holder, post it notes για ''μαρκάρισμα'' σε ό,τι έχω διαβάσει και θέλω να θυμηθώ.



Ένα βιβλίο, αλλά κατά προτίμηση όταν είμαι στο λεωφορείο, διαβάζω το κυριακάτικο ένθετο.



Belmacz gloss, Paul loyalty card, origami flower



Chanel Cristalle Verte άρωμα, αγαπημένες τσίχλες λόγω συσκευασίας.



Φω κοσμήματα (Tokyo Jane, Links). Σίγουρα μέχρι το τέλος της βραδιάς θα βρεθούν στον πάτο της τσάντας μου, καθώς συνηθίζω να τα βγάζω στο μέσο της ημέρας.



Ελλείψει cosmetic bag, γεμίζω τις εσωτερικές τσέπες με τα εξής -
YSL Sheer Candy in 5, YSL gloss, Clinique all about eyes serum, Paula's Choice compact powder (για τον καθρέπτη), Shiseido foundation stick. Για να είμαι ειλικρινής, τα περισσότερα ξεμένουν μέσα στην τσάντα και απλώς πιάνουν χώρο καθώς δεν φρεσκάρομαι κατά τη διάρκεια της ημέρας (βαριέμαι). Το μόνο που χρησιμοποιώ είναι το σέρουμ ματιών της Clinique, για να ξεκουράζω την περιοχή γύρω απο τα μάτια μου, η οποία αφυδατώνεται εύκολα.



Χτένα, αλλά ποτέ δεν χτενίζομαι ή φρεσκάρομαι κατά τη διάρκεια της ημέρας, travel size συσκευασία απο Muji με κρέμα χεριών απο Bioten, Givenchy Mist Me Gently facial spray, το οποίο συνήθως το ψεκάζω όταν θέλω να έρθω στα σύγκαλά μου μετά απο μια αποπνικτική διαδρομή στο μετρό και μίνι οδοντόκρεμα απο British Airways.



Μπισκότο - FOTD (Funny gift of the Day). Κατά τις 4 το απόγευμα, όσο να 'ναι το θέλω το γλυκό μου.

''Ταγκάρω'' Κοτίτσα, Αργυρούσα, Μις Ντιουντέτε, Στέλλα, Γλαύκη και φυσικά όλες τις υπόλοιπες στις διπλανές λίστες μου.

8 comments:

  1. Και εσύ λίγα κουβαλάς...
    μερσί για την πρόσκληση!

    ReplyDelete
  2. Λατρεύω την τσάντα, simple, minimal, μεγάλη, λειτουργική ♥ Και, αν δεν κάνω λάθος, βλέπω (τουλάχιστον) άλλη μία ίδια διαφορετικού χρώματος κρεμασμένη από δίπλα?
    Ρωτάω επειδή το κάνω κι εγώ, όταν βρω κάτι που μ'αρέσει το παίρνω και σ'άλλα χρώματα :p Not very proud of it, but I do it.

    Μ.

    ReplyDelete
  3. at glayki: tora pernao ti fasi megali tsanta. prin itane mikri. :)
    at anonymous: oh yes. einai san ocd. to idio pragma to pairno se dio tria xromata.

    ReplyDelete
  4. Πόσο μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις!!!
    Κ γω το ίδιο κάνω με τσάντες που μου αρέσουν-τις αποκτώ σε ό,τι χρώμα μου χτυπάει!
    Δεν κουβαλάς και λίγα ε;;;
    Ευχαριστώ για το ταγκάρισμα!! θα το κάνω μέσα στη βδομάδα! Αν κ η τσάντα μου συνήθως είναι ένα πράγμα σαν "ΜΠΟΥΡΛΩΤΟΟΟ".. :Ρ

    ReplyDelete
  5. Ena ka8arisma to 8elw, ara eukairia kai gia post. Katse na paei Tetarth na xw fwtografikh (mou thn ekleyan :( ) k 8a to kanw.
    Mpiskoto rules!

    ReplyDelete
  6. thn mana mas k ton patera mas koybalame oles!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kai ta kouvalame kai DEN ta xreiazomaste/xrisimopoioume. tragiko

      Delete
  7. το έχω παίξει παλιότερα το ταγκ αυτό, συμπέρασμα; κουβαλάω προιόντα ηια χείλη γκλος, κραγιόν, lip balm κοκ για μια ζωή!

    ReplyDelete