Monday 16 January 2012

AAA+

Γεια σας και καλή χρονιά...
Αρχίζω με θετικότητα (αφήνω την κλάψα για τους επόμενους μήνες) και ένα βραβειάκι απο την φίλτατη
Beauty in crisis
(Ευχαριστώ πολύ - θα γράψω κι άλλα σε επόμενο ποστ)



Το πρώτο ποστ της χρονιάς έχει σχέση με το τέλος και τις τρίχες. Μιας και μας τα έχουν πρήξει όλοι, τουλάχιστον εδώ στο Γιου Κει, με απανωτά ντοκυμαντέρ τις πρώτες μέρες του χρόνου κιόλας, με το καλημέρα σας, σχετικά με το Ημερολόγιο των Μάγια και τις προφητείες τους για το τέλος του κόσμου, ένα, έχω να πώ - τρίχες.

Τρίχες αδύναμες και λεπτές. Τρίχες που δημιουργούν ερωτήματα και ρίχνουν γροθιές στο στομάχι.
Πρώτη γροθιά στο στομάχι - παρατήρηση γειτόνισας που με γνώρισε το καλοκαίρι, στη μητέρα μου. "Καλή η κόρη σας, αλλά δεν έχει πολλά μαλλιά ε..."" (λες και το μαλλί είναι η νέα προίκα)

Γροθιά νούμερο 2 - Νοέμβριος, στον καναπέ αγκαλιά με το έτερο ήμισυ, καθώς βλέπουμε μια ηλίθια ταινία. ''Θέλω να σου πω κάτι, αλλά μην με παρεξηγήσεις.''. ''Ναι.''. ''Άστο, μια άλλη φορά.'' ''Πέστο.'' ''...''.''Ακούω.'' Μετά απο πολλά. ''Ε, να, στο πάνω μέρος του κεφαλιού σου σαν να έχει patches.''. Εδώ φίλες μου δεν έφαγα μόνο ήττα, έπαθα ένα ψιλοεγκεφαλικό. Ντάξει δεν έχω και το καλύτερο μαλλί, αλλά όχι δεν έχω και καράφλα. Έχω αραιό μαλλί ναι. Έκανα ότι ψιλογελάω (τύπου έλα βρε με τα αστεία σου) αλλά την επόμενη, αφού κοίταξα στον καθρέπτη το κατσιασμένο μαλλί μου, πήγα στο φαρμακείο. Τα έψαξα όλα και κατέληξα σε έναν ορό, το toning serum της Phyto. Συνήθως τα σαμπουάν της σειράς δεν μου αρέσουν, βαραίνουν τα μαλλιά και τα λαδώνουν. Αλλά ο ορός, άλλο πράγμα. Μαστ μαστ μαστ!


(φαίνεται και αυτό της Wella, που δοκιμάζει ο bf)

Τον απλώνεις σε φρεσκολουσμένο μαλλί και μετά κάνεις ένα ελαφρύ πιστολάκι. Εντάξει δεν φυτρώνουν μαλλιά, αλλά έχω να πώ πώς τουλάχιστον δείχνουν φουντωτά, πιο πυκνά, πιο λαμπερά και δεν λαδαίνουν τόσο εύκολα. Σηκώνεσαι την επομένη και δεν μοιάζεις κατσιασμένη ή με αραιό μαλλί. Στοίχισε 20 λίρες και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους έχουν παρόμοιο πρόβλημα, σε όσες έχουν λιπαρό μαλλί ή είναι άνω των 35 (τα μαλλιά καθώς μεγαλώνουμε χάνουν την λάμψη, την ελαστικότητα τους και δεν μοιάζουν τόσο φουντωτά). Κρατάει αρκετό καιρό, ανάλογα με το πόσο συχνά λούζεστε βέβαια. Σίγουρα δίνω AAA+.

Για να μας βρεί το τέλος του κόσμου με ωραίο μαλλί.

13 comments:

  1. αρχικα συγχαρητηρια για το βραβειο σου!! παντα τετοιαα!!
    οσο για τα μαλλια καλα ασχολιαστο το πως σου το ειπαν ειδικα αυτη η κυρια..ελεος ετσι?
    τεσπα..καλα εκανες κ πηρες αυτο το προιον ελπιζω να σε βοηθησει πανω απο ολα ειναι η ψυχολογια να ξερεις..


    φιλακιαα

    ReplyDelete
  2. γεια σου καραμελλίτσα, πόσο τα πηρα Θεέ μου. χαχαχα

    η αλήθεια είναι πως εντάξει δεν ε΄χω μεγάλο πρόβλημα, απλώς έχω τρίχα λεπτή και αραιή. έχει γίνει όμως λίγο ανέκδοτο η υπόθεση. αυτό που μου τη δίνει είναι ότι η γειτόνισσα νομίζει ότι όλες είμαστε brooke shields, farah fawcett και έχουμε μακρύ πυκνό, σούπερ φουντωτό μαλλί. κάτι άλλο απ αυτό μάλλον θεωρείται ένδειξη καραφλότητας (αν υπάρχει τέτοια λέξη). το προιόν είναι φανταστικό και το συστήνω σε όλες, ειδικά αν θέλουν ένα έξτρα kick, λάμψη.

    ReplyDelete
  3. brooke shields, farah fawcett ή κιμ καρντάσιαν για νεώτερες

    ReplyDelete
  4. Καραφλο το βραβειακι:-Ρ
    Εισαι ΘΕΑ!!! Το λεω και το εννοω!Πεθαινω με το στυλ σου!
    Αρχικα τα πηρα με τη γειτονισσα αλλα με το bf λεω κατσε,αν κ ακουγεται καπως θα της το ειπε "με αγαπη" οποτε αφου βρηκες κ λυση (λεω να το δοκιμασω κ εγω αν αναβαλλει κ τα λουσιματα ειδικα, γιατι εναν ογκο το θελω) στο θεμα ολα οκ! Αλλα...το νου σου στη γειτονισσα:-D
    Εδω ερχεται ολοκληρο τελος του κοσμου κ η γειτονισσα ασχολειται με την κεφαλη μας..κραξιμο! ελεοοος

    ReplyDelete
  5. Σε νιώθω βρε Λαίδη!
    Υπάρχει στα φαρμακεία?

    ReplyDelete
  6. at anonymous: nai nomizo pos prepei orismena na exoune Phyto.i ston Hondos. katse na do.

    ReplyDelete
  7. τελικά δεν υπάρχει γυναίκα που να μην έχει Αχίλλειο Πτέρνα..όλες...και όποια πει ότι δεν έχει λέει ψέματα! :)Λίγες διαθέτουν αυτοσαρκασμό...όμως...και αυτό αξίζει πάνω από όλα! Φιλια !

    ReplyDelete
  8. O oros akougetai interesting... Emena to malli mou eixe pa8ei ena tralala kai madage me toufes kai eixe araiwsei arketa alla tou alla3a sampouan k epanhl8e. Kai pleon fountwnei k mono tou. Dokimase to anatomicals Follicle Oracle Frequent Wash Shampoo. Einai kai f8hno. Den exei kai polla xhmika ap'oti leei. Kai douleuei! 8a ya3w na brw ton oro sou gia extra boh8eia. Filia kai kalh xronia!

    ReplyDelete
  9. at anonymous: loipon dn tha exei o hondos. ipotheto kapoio kalo farmakeio stin ellada na ta exei. allios apo to amazon, apo to feelunique.com....

    at glayki: :)

    at ria: sto asos? to eida. sta ipopsin...mono dio lires??? bargain.

    ReplyDelete
  10. lol πραγματικα ο αυτοσαρκασμος ειναι ο,τι καλυτερο..!

    Οταν λεει το bf κατι το οποιο μεσα μου το εχω παρατηρησει κ με πειραζει,μου 'ρχεται ν'ανοιξει η γη κ να με καταπιει!

    Π.χ μου εχει πει οτι ειμαι πολυ πουδραρισμενη..Αμεσως εγω να τρεξω τουαλετα! lol

    Ο ορος ακουγεται ενδιαφερον,μιας κ μπορει να εχω πολυ μαλλι κ χοντρη τριχα αλλα ειναι πολυ ισιο,πολυ φλατ κ λαδωνει κ ευκολα! Βεβαια με εβαλε σε σκεψεις κ η Ρια...Εντελως bargain το σαμπουαν...

    ReplyDelete
  11. Arxika na sou euxi8o ki ego kali xronia kai congrats gia to award ^_^ *sigh* poses fores oi antres petane kati pou giautous einai asimanto alla emas mporei na mi mas afinei na koimi8oume gia meres! Pantos to serum akougetai polu endiaferon :D

    ReplyDelete
  12. και εκτός από τη γειτόνισσα, έχουμε κι όλες αυτές στην τηλεόραση με τις σειρές από τρέσσες και ένα μαλλί μέχρι τον αφαλό και πλούσιο, και νομίζουν οι άντρες ότι αυτό το μαλλί είναι φυσικό!!

    ReplyDelete
  13. ενδιαφέρον!!! Θα το κοιθτάξω και αυτό το σέρουμ! Εγώ χρησιμοποιώ όποτε το θυμηθώ ένα άλλο φαρμακευτικό αλλά τα μαλλιά δεν πρέπει να είναι φρεσκολουσμένα σε αυτό και όλο το ξεχνάω! =)

    ReplyDelete