Monday 17 October 2011

ευρεσιτεχνίες - My Prince Noir

Το ήθελα πολύ αυτό το ματ σκούρο γκόθικ, πεθαμενατζίδικο κραγιόν της Mac, αλλά με έπιασε η τσιγκουνιά και δεν το πήρα.

φωτό κλεμμένη απο Spektra.net.



Μετά ήρθε το London Fashion Week και το φόρεσαν όλες, κάτι που με έκανε να το θέλω ακόμα πιο πολύ, αλλά και πάλι ΔΕΝ το πήρα. Δεν ξέρω γιατί. Θεωρώ ότι είναι ΤΟ κραγιόν της σεζόν, γιατί αναδεικνύει ένα πάλλευκο πρόσωπο (είτε είστε καστανή, είτε όχι)με τον καλύτερο και πιο πρωτότυπο τρόπο. Είναι ιδιαίτερα ψαρωτικό χωρίς να χρειαστεί κανείς να ξοδέψει χρόνο ή λεφτά (ο καλύτερος τρόπος να κάνετε οικονομία). Φορέστε ένα απλό μπλουζάκι, ένα στενό τζην, μαλλιά κάτω και αυτό το κραγιόν και θα με θυμηθείτε. Θα είστε ό,τι πιο τρέντι κυκλοφορεί στην Αθήνα.

Ε, μετά απο τόσα, δεν το πήρα και πάλι, αλλά έψαξα στο νεσεσέρ μου και βρήκα περσινά κραγιόν και γκλός που με βοήθησαν να μιμηθώ το αποτέλεσμα.

Ορίστε ο δικός μου ''πρίγκηπας''῎

Radiant 131 Amethyst+YSL brown gloss (last year's collection)



Αυτό το κραγιόν συνδυάζεται at its best με τελείως nude πρόσωπο - δεν χρειάζεται να βάλετε ρουζ, μάσκαρα ή σκιές. Μίνιμαλ πράγματα. Λίγο παρακινδυνευμένο θα μου πείτε, αλλά το έχω δοκιμάσει (σπίτι μου, προς το παρόν, αλλά σύντομα και έξω) και έχω ''αυτοεντυπωσιαστεί''. Παρόλο που στην αρχή μοιάζει λίγο ''Corpse Bride'', μέτά συνηθίζετε το αποτέλεσμα και νομίζετε ότι είστε ότι πιο φαμ φατάλ κυκλοφορεί στην πιάτσα. Ναι, το χρώμα αυτό είναι μυστηριώδες, εντυπωσιακό, σέξι και εκονομίκ ταυτόχρονα.

10 comments:

  1. axx teleia apoxrwsi! exw k gw ena k twra to xeimwna tha to foresw sigoura...! ;)

    ReplyDelete
  2. πολύ ωραίο βγήκε! έχω κραγιόν και lip gloss σε παρομοια χρώματα, θα το δοκιμάσω και εγώ! :)

    ReplyDelete
  3. nai idaniko KAI gia to Halloween. haha

    ReplyDelete
  4. Exw lussa3ei na brw paromoia apoxrwsh pou na mhn einai MAC. Kai exw brei 2 upoyhfia kragion se Mememe kai Sleek... Ta opoia exw paraggeilei. 8a se enhmerwsw pws phge to peirama molis ta paralabw.Filiaaa!

    ReplyDelete
  5. έχω λιώσει με το Corpse Bride αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι η προσπάθεια πέτυχε...θυμάμαι ότι αυτό το trend κυκλοφορούσε και κάπου στα μέσα του 90 είχα πάρει ένα απίστευτο κραγιόν σε παρόμοια απόχρωση από το TBS

    ReplyDelete
  6. Νομίζω ότι πέτυχες ακριβώς το αποτέλεσμα που ήθελες! Εύγε! Το φοβάμαι ρε γμτ αυτό το χρώμα... νομίζω πως θα με αγριεύει πολύυυυ

    ReplyDelete
  7. at beauty editor. tha su protina na to tabonareis me ta daxtila i me ligi poudra gia ena pio fisiko apotelesma, tipou matte cherry stain. pistepse me einai oraio.

    ReplyDelete