Tuesday 25 October 2011

My Christmas wishlist

Μετά απο προτροπή της cbsg5861.blogspot.com, θα ήθελα να παραθέσω την δική μου Christmas make up+perfume+wellbeing wishlist. Δεν με θεωρώ εκτός εποχής, μιας και εδώ έχουν ΉΔΗ στολίσει.

Ένα μάσκαρα YSL Faux Cils, κατά προτίμηση σε χρώμα δαμασκηνί, γιατί η τωρινή μου έχει τελειώσει και χρησιμοποιώ κάτι άλλες πιο φθηνές και τσούζουν τα μάτια μου. (τί τραβάω η καημενούλα)

Αυτά τα βερνίκια της συλλογής Chanel Spring 2012, που έτσι που έχουμε γίνει, είμαι σίγουρη ότι θα βγουν απο τον Δεκέμβριο, άρα προλαβαίνουμε να τα βάλουμε στην χριστουγεννιάτικη λίστα. image from style.com



Guerlain Meteorites Holiday 2011. Το προηγούμενο τελειώνει σιγά σιγά - ό,τι καλύτερο για ένα ''lift'' μια ωχρής επιδερμίδας. Έχει βγεί ήδη εδώ και ένα μήνα στο Λονδίνο, ελπίζω να υπάρχει ακόμα.



Άλλο ένα κραγιόν Rouge Automatique, στο χρώμα Shalimar.


(δεν θυμάμαι απο πού το πήρα αυτό. σόρυ)

Το νέο άρωμα της Artisan Parfumeur, Batucada,με νότα καιπιρίνιας!



Μια αδυνατιστική κρέμα-balm σώματος της Decleor. Την απλώνεις λέει στα ''σημεία'' το βράδυ και ξυπνάς άλλος άνθρωπος την επομένη (dream on, αλλά μου αρέσει η ουτοπία αυτή, ότι ξυπνάω το πρωί και έχει εξαφανιστεί η φλούδα πορτοκαλιού)




Ένα κερί Dyptique (το Baies) ή το La Marquise της Cire Trudon.

Μια σειρά σαπούνια και απολεπιστικά σώματος της Topline ή μια σειρά απο αρωματικά έλαια απο την Apivita ή την Cumaea (ειδικά ότι έχει σχέση με πορτοκάλι, νεράντζι, citrusy μυρωδιές), για τον τυχερό που θα κληρωθεί να μου κάνει ένα οικονομικό δώρο.

Αλλά, έτσι που έχουν έρθει τα πράγματα και με ένα κραγιόν Toyoko, συμβιβάζομαι. Ή και τίποτα.

7 comments:

  1. axxa..etsi einai...mas blepw me to tpt!

    ReplyDelete
  2. Τα βερνίκια είναι θεεικά...αλλά το τίποτα...σου το λέω εμπιστευτικά:πολύ της μοδός! :)

    ReplyDelete
  3. Πλάκα κάνεις... Σου τελειώνουν τα Meteorites του Guerlain? Φαίνεται σαν να έχουν τον ατελείωτο! Το χρώμα του κραγιόν που δείχνεις είναι άψογο! Και σιγά-σιγά μου "φεύγει" η κάψα για το Russian Red και μου ανοίγει η όρεξη για το Violetta!

    ReplyDelete
  4. Ta chanel vernikia fenonde poli orea :) xo

    ReplyDelete
  5. εγώ πάλι θέλω το κραγιονάκι... πειράζει; :Ρ

    ReplyDelete
  6. Όλα είναι όμορφα! Εντάξει, τι πειράζει κι αν δεν τα πάρουμε όλα;

    ReplyDelete