Sunday 16 October 2011

Τί έκανα στην Αθήνα - I 've got the blues

Το εγκατέλειψα για λίγο το χόμπι, λόγω ολιγοήμερης διαμονής στην Αθήνα, αλλά είχε και αυτό τα καλά του. Ξαναθυμήθηκα και χρησιμοποίησα καλλυντικά που τα είχα πάρει πριν απο καιρό, αλλά τα είχα καταχωνιάσει κάπου. Ένα απο αυτά, το μολύβι ματιών της Guerlain. Το είχα πάρει εδώ και μήνες για 14 λίρες, περίπου 15 ευρώ - ευκαιρία αν σκεφτεί κανείς τις τσουχτερές τιμές του οίκου - αλλά το είχα ξεχάσει, γιατί στην αρχή μού είχε φανεί αρκετά σκληρό και με έγδερνε.

Μέσα στη φούρια όμως, το πήρα στην Αθήνα, και μάλιστα, το χρησιμοποίησα κατά κόρον.

Khol me blue, Guerlain



Στα συν - είναι σκληρό και δεν ''τρέχει''. Έχω δοκιμάσει τα πάντα (απο Ντιορ, Σανέλ, Ζιβανσί, αλλά και λόου εντ, όπως, Σεβεντίν, Ραντιαντ), αλλά είναι το μοναδικό που καταφέρνει να παραμείνει αναλλοίωτο για ώρες, χωρίς να δημιουργεί αντιαισθητικές μουντζούρες γύρω απο το μάτι, και ειδικά στην ζέστη της Αθήνας (ναί, έριξε κάτι ζέστες όταν ήμουνα). Όμορφο επίσης χρώμα, αρκετά της μόδας το μπλέ,και καλή τιμή. Έχει επίσης τη δική του ξύστρα και διαρκεί για αρκετό καιρό.

Στα πλην - η σειρά του οίκου δεν έχει πολλά χρώματα. Για να είμαι ειλικρινής τρία - ένα μαύρο, ένα καφέ και ένα μπλε. Αλλά δεν πειράζει. Έχω μείνει τόσο ευχαριστημένη με αυτό, που σίγουρα σε επόμενη επίσκεψη θα τιμήσω και το καφέ. Αρκετά καλή τιμή για μάρκα τέτοιου βεληνεκούς. Σε γενικές γραμμές, το καλύτερο μολύβι που έχω δοκιμάσει ποτέ.


9 comments:

  1. Κι εγώ έχω κολλήσει στο μπλε τελευταία!!! Και σε σκιές, και σε μολύβια. Να μαντέψω, κι εσύ καστανομάτα;

    ReplyDelete
  2. Navy mplou molivi matiwn den exw, mpainw se wishlist auto!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. λαβλιιι!!! είναι ωραίο να επανα-ανακαλύπτεις προϊόντα που ήδη έχεις και να νιώθεις πλέον την αξία τους!!! καλώς μας ήρθες και πάλι!!! =))

    ReplyDelete
  5. To ble tha einai poli mesa stin moda giaftin tin sezon giafto kala kanis pou to foras :) Den exo dokimasei pote tpt apo Guerlain ala exo dei kati fantastika rouz pou exoune !! On my wishlist ;) xo

    ReplyDelete
  6. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν τρέχει...και κυρίως που το θυμήθηκες ξανα!

    ReplyDelete
  7. λειντι ντι17 October 2011 at 11:32

    ειμαι πρασινομάτα, δεν φοράω μπλε συνήθως, αλλά είπα να κάνω μια αλλαγή. είναι ιδιαίτερα σικ το μπλε και μου αρέσει τώρα τελευταία να το συνδυάζω με γκρι σκιές. έχει soothing qualities σαν χρώμα πάντως, γι αυτό το βρίσκω και τόσο επίκαιρο...πάντως με καστανά ή μαύρα μάτια είναι επίσης πανέμορφο.

    ReplyDelete
  8. Το μπλε ειναι ωραιο αρκει να ειναι το σωστο-ωραιο μπλε...το χαιρομαι οταν ειναι η ωραι αποχρωση και εκνευριζομαι με κατι μπλε για τα καρναβαλια!η αποχρωση που μας δειχνεις ειναι η σωστη!το ποσο εψαχνα καποια στιγμη που μου ειχε κολλησει το μπλε!h bourjoi εχει ενα ωραιο μπλε ενω της seventeen δεν μου αρεσε! ;)ενα ακομα που πετυχα βολικο ηταν της clinique με μηχανικη μυτη αλλα αρκετα σταθερο!

    ReplyDelete
  9. ωραίο navy blue...δεν τρέχει έ; δεν φεύγει ε; άτιμη κοινωνία!! Λατρεύω Guerlain από φιλοσοφία συσκευασία κλπ....

    ReplyDelete