Tuesday 18 October 2011

Home Sweet Home



Εγώ πάντως το έκανα το χρέος μου, κουρεύτηκα το Σάββατο. Όχι, ότι έμεινα ευχαριστημένη, αλλά εντάξει..τουλάχιστον να μην μοιάζουν σαν ξεσταχιασμένα τα μαλλιά μου. Δεν έχω καλή σχέση μαζί τους - έχουμε χωρίσει προ πολλού -, αλλά και ο κομμωτής δεν με βοήθησε. Έχω που έχω σπαστά μαλλιά, τα έκοψε έτσι που μοιάζω σαν να έχω κάνει μια ελαφριά περμανάντ (αίσχος).

Τέλος πάντων για όλα τα υπόλοιπα, θα προτιμήσω τη θαλπωρή του σπιτιού μου. Ἠθελα πολύ να δοκιμάσω το μους της Λορεἀλ, το οποίο και πἤρα για περίπου 6 λίρες (7.50 ευρώ) στην απόχρωση 41 Delicate Iced Chocolate (forever brunette). Είναι λέει μόνιμη βαφή, για να δούμε πώς θα βγεί. Η λέξη ''μους'' πάντως είναι promising - θα απλώνεται πιο εύκολα, πιστεύω.



Το άλλο, μετά, που μου κέντρισε το ενδιαφέρον είναι το νέο Hair Straightening Kit του Charles Worthington (20 λίρες, περίπου 21.50 ευρώ).



Υπόσχεται ίσιο μαλλί τύπου '70ς Ἐλενα Ναθαναήλ'' για έξι εβδομάδες.

Έχει όλα αυτά μέσα στο κουτί.....



... την ισιωτική θεραπεία, το conditioning neutraliser, το κοντίσιονερ για μετά την θεραπεία, τα γάντια και τη χτένα και βγαίνει σε δύο εκδοχές -- για βαμμένα και φυσικά μαλλιά. Επίσης λέει στο κουτί ότι δεν έχει ούτε formaldehyde, ούτε αμμωνία. Το καλύτερο?? 'It reduces styling time'. Δεν υπάρχει πιο δυνατή υπόσχεση για μένα, που βαριέμαι αφόρητα την όλη διαδικασία 'κάνω μαλλί΄. Θέλω να τα στεγνώνω και ''έξω απο την πόρτα'', που λένε. Για να δούμε...

Σαν ιδέα τη θεωρώ πολύ καλή, ειδικά τώρα που το ίσιο μαλλί (βλέπε keratin treatments) είναι πολύ της μόδας αλλά και επειδή πιά το σκεφτόμαστε διπλά για έξτρα θεραπείες και περιποιήσεις στα κομμωτήρια (ένα κούρεμα και πολύ). Πολύ τζίνιους. Δεν θα με χάλαγε να έβλεπα μια 'at home' σειρά απο τους δικούς μας, Ηλία Ζάρμπαλη ή Τρύφωνα Σαμαρά, με την προυπόθεση ότι θα έχει μια λογική τιμή. Είμαι σίγουρη ότι θα γινότανε ανάρπαστη. Home is the word!

9 comments:

  1. to dokimases to isiwtiri??bebaia egw twra ta ekopsa alla akougetai kalo!

    ReplyDelete
  2. Έξυπνο το κιτ! Να μας πεις τα αποτελέσματα! xx

    ReplyDelete
  3. Oreo kit !! Charles Worthington thimame eixe pandote teleia proinda pistevo afto tha kani kali douleia !! xo

    ReplyDelete
  4. Χμμμ θα σε απογοητεύσω αλλα το καλύτερο που μπορεί να συμβεί στα κατσαρα μαλλια ειναι να αποκτήσεις φριζαρισμένο στυλ και τίποτα αλλο. Τουλάχιστον απ όσο εχω ψάξει εγώ δεν υπάρχει μέχρι στιγμής μέθοδος που να ισιώνει τα κατσαρά μαλλιά χωρίς τη χρήση χημικών (που ειναι σχεδόν απαγορευμένα στην Ευρώπη)..πάντως αν το δοκιμάσεις και τελικά πετύχει θα φάω τις κοτσίδες μου γιατί και γω το έψαχνα και είχα απογοητευτέι απο αυτά που διάβαζα...

    ReplyDelete
  5. Τα ποστ σου ειναι ενα κ ενα!!
    Αυτο δε με το κουρεμα κ η photo με την εφημεριδα! Ελιωσα!

    Μοιαζουμε παρα πολυ οσον αφορα τα μαλλια κ την ''φιλοσοφια'' μας!
    Το δικο μου βεβαια το μαλλι,ειναι ισιο,προκα τυπου Ναθαναηλ εκ φυσικου του..Οποτε με βοηθαει μιας κ βαριεμαι απιστευτα να ασχολουμαι μαζι του..Αντε να κανω μπουκλες μια φορα το 3μηνο..

    Εχω που λες να βαψω τα μαλλια μου 2 χρονια..Ηθελα να τα επαναφερω στο φυσικο τους μετα απο την επεμβαση ενος ηλιθιου κομμωτη,αλλα τελευταια σκεφτομαι να δοκιμασω ημιμονιμες βαφες..Θελω παρα πολυ να δοκιμασω αυτην που πηρες! Πρεπει οντως να ειναι πολυ πιο ευκολη η εφαρμογη!

    Aμα,τι σιδηροδρομο εκατσα κ εγραψα?? lol

    xx

    ReplyDelete
  6. Εγω μια φορα εβαψα τα μαλλιά μου και εβαψα και τον τοιχο του μπάνιου μαζι!! Δεν το εχω σου λεω!!! Γι'αυτο οσον αφορα την βαφή προτιμω το κομμωτήριο... για να την γλυτώσει και το μπανιο μας!!! lol

    Το Hair Straightening Kit του Charles Worthington ακούγεται πολυ ενδιαφέρον και θα με ενδιέφερε πολυ να ακουσω τα αποτελέσματα! Το μονο που με ανησυχει είναι οτι θα βαψεις τα μαλλια σου και στο πακέτο λεει 'for non-coloured hair' ???? :P

    Φιλάκια x

    ReplyDelete
  7. Tρελαίνομαι γοια το στυλ και για τα μαλιά της Ναθαναηλ!
    θεεικά!
    Για να δουμε τα αποτελέσματά του!

    ReplyDelete
  8. at christina. exeis dikio. eprepe na eixa agorasei gia vammena alla otan to pira den skopeva na ta vapso. elega toso kairo den peirazei, alla tora pou to anafereis, anisixo.

    ReplyDelete
  9. na parei akoma den exo vrei to xrono! damn

    ReplyDelete