Monday 31 October 2011

Halloween thoughts

Λοιπόν το Halloween δεν μου αρέσει καθόλου. Βρίσκω τρομακτικό να περπατάς στο δρόμο και να βλέπεις άτομα που μοιάζουν λες και έχουν βγεί απο την ταινία ''28 Days Later'. Χἀθηκε να ντύνονται σπανιόλες, πριγκήπισσες, κουνέλια, λίγο πιο χαρούμενα και συμπαθητικά πράγματα?

Αν λέω όχι στο Halloween βέβαια, δεν λέω όχι στα Halloween cakes.

Ορίστε μερικά ''εμπνευσμένα''.












Εντωμεταξύ αυτά τα βραχιολάκια, τα φωσφορίζοντα τα είχα στο δημοτικό. Τί blast from the past!

8 comments:

  1. haha elaa giati? einai polu wraio to halloween !makari na to giortazame k meis! :D

    ReplyDelete
  2. eimai fovitsiara!!!! ta kano epano mou ama vlepo aimata, skeletous ktl....:)

    ReplyDelete
  3. Τα βραχιολάκια τα είχα και εγώ!! Τι μου θυμισες τώρα!! Εμεις λογω και του αντρα μου το κραταμε το εθιμο του Halloween και στην Ελλαδα!! Βεβαια δεν το κανουμε τρομακτικο (επειδή εχουμε και τα παιδιά), αλλα κανουμε τις κολοκύθες με τα κεράκια, στολίζουμε λιγο το σπίτι και φυσικά σήμερα είχαμε pumpkin soup! Αλλα θα συμφωνήσω οτι προτιμώ (οσον αφορα τις φορεσιες) τις δικές μας Απόκριες! Τα cakes by the way φαινονται τέλεια!!! :P

    ReplyDelete
  4. γιατι νομιζω οτι τα βραχιολακια κυκλοφορουν ακομα? τουλαχιστον, τα ειδα να τα πωλουν πλανοδιοι εξω απο κτ συναυλιακους χωρους το καλοκαιρι.

    κ συμφωνω για το halloween και προσθετω κ τις δικες μας αποκριες! χαλι!

    ReplyDelete
  5. Χαχα κι εγώ φοβάμαι! Ακόμη και στις δικές μας Απόκριες δεν μ' αρέσει να βλέπω μάγισσες, νεκροκεφαλές, φαντάσματα κτλ!

    ReplyDelete
  6. Γιατί βρε δε σου αρέσει το Halloween? Εγώ το βλέπω σαν τις απόκριες, μια ευκαιρία που σου δίνεται 1 φορά το χρόνο για ένα extreme makeover! Του χρόνου θέλω να γίνω corpse bride ;)

    ReplyDelete
  7. at christina and evi: i love pumpkin soup (na ena pragma pou den pisteva pote oti tha mou arese).

    sxetika me ta vraxolakia - an boroume na ta vroume akoma oh yes...popo pragmatika ti thimithika...

    at beauty editor - ax mono esi me katalavaineis.

    at fashionsugarbubbles+cbsg:a katalava katheste stin 'alli' exedra...oute frikothriller den vlepo...eimai pio light se tetoia...

    ReplyDelete
  8. χαχαχχα και εγώ δεν είμαι φαν ούτε στις απόκριες δεν ντύνομαι άσχετα αν τις λατρεύω και ειδικά αν πάω κάμια Νάουσα με μπούλες κλπ...το κεικ με τις κόρες των ματιών all the money!!!

    ReplyDelete